Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

15 decembrie 2009

Copii....




Nu de multa vreme am inteles ceva ce nu puteam intelege deplin... BUCURIA DE A FI PARINTE... Abia acum incep sa realizez viata, semnificatia ei si binecuvantarea lui Dumnezeu. Copiii...ei sunt cea mai mare bogatie de pe pamant, mai mare decat toti banii si puterea! Am inteles ca am atatea de invatat de la copii...cum sa fiu fericit fara motiv, cum sa nu ai stare niciodata, cum sa ceri ceea ce vrei pana primesti...cum sa ai incredere in Cel care iti este Parinte. Ei pot sa creeze cea din nimic...si stiu sa-si foloseasca imaginatia. Acum stiu ca este adevarat ca doar daca vom fi ca acesti copii ...doar asa...vom avea Imparatia Lui Dumnezeu.



Acum... as putea sa mai adaug ce spune Constantin Brancusi: "atunci cand nu mai suntem copii suntem deja morti"

Lucian Blaga spunea " Copilaria este inima tuturor varstelor."

Uneori...noi cei care vrem sa ajungem repede mari...uitam ce este mai important si ne grabim sa fim oameni.. iar apoi ajungem sa regretam aceasta dorinta a noastra de a fi mari. Va veni o vreme in care ne vom dori sa nu fi pierdut copilul din noi!









Copiii pot crea personaje din nimic, pot sa se foloseasca in joaca lor de orice ... pentru ca sunt COPII! ei pot sa vada in dovleci calesti...iar in soricei ..caluti. Nu cumva am uitat sa fim copii?








Va indemn sa va luati timp astazi...sa treziti copilul din voi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea