Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

23 noiembrie 2010

Îmi pasă!



Câți oameni din preajma noastră atunci când afirmă în dreptul nostru această declarație o spun din inimă? Câți dintre prietenii noștri sunt gata să fie lângă noi atunci când ii dezamăgim sau greșim? Sunt atât de puțini cei din ziua de astăzi care mai sunt sinceri. Astfel de persoane sunt gata să te ajute oricând. Sunt gata să te ajute sa treci de problemele trecutului, prezentului și cele care vor apărea mai departe. Cred că aceasta este cea mai mare comoară pe care o poate avea cineva...un prieten ce îi este alături, un priten căruia îi pasă. Dacă ai și tu așa ceva, prețuiește-i! De multe ori facem greșeli, ori ne grăbim...și îi alungăm de lângă noi pe cei cărora le pasă.
Regret acum că am înlăturat ușor dar sigur din viața mea persoane cărora le păsa. Chiar dacă acum îmi pare rău, oare se mai poate face ceva? Ai grijă de prietenii tăi! Ție să îți pese de ei mult mai mult! Dăruiește tu mai mult, dacă vrei ca și ei să dăruiască!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea