Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

5 noiembrie 2010


În biroul cunoscutului autor al romanului Roots, Alex Haley, poţi vedea un tablou înfăţişând o broască ţestoasă cocoţată pe un par de gard. El a pus tabloul acesta pe perete pentru a-şi aminti de o lecţie valoroasă pe care o învăţase cu ani în urmă: “Dacă ai să vezi vreodată o broască ţestoasă pe un par din gard, atunci să fii sigur că nu a ajuns acolo de una singură.”

Alex afirmă: “De fiecare dată când stau şi mă delectez cu gândul la lucrurile pe care le-am realizat, mă uit la tablou şi-mi aduc aminte cum broasca ţestoasă – eu, în cazul acesta – a ajuns pe parul din gard”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea