Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

24 noiembrie 2010


De multe ori...așa cum am făcut și astăzi, am postat subiecte care prezentau părțile sau personajele negative, sau amintiri, fapte...lucruri care ne-au lovit și sunt sensibile. Acum vreau să mai amintesc că viața nu este plină de amintiri sau persoane negative...Așa cum într-un vârf de munte sau într-o poieniță ascunsă de cetina deasă a brazilor bătrâni...sunt flori care dau culoare peisajelor, tot așa în viața noastră am primit binecuvântarea de a avea prieteni. Nu am cum să nu recunosc faptul că indiferent de situație, zi, vreme, indiferent de amintirile mai puțin plăcute, indiferent de toate acestea, prietenii pe care îi am îmi schimbă peisajul. Ei, voi...prietenii mei, faceți ca puzzel-ul vieții mele să capete culori. Vă mulțumesc! Sper din toată inima să pot face și eu pentru voi, ceea ce faceți voi pentru mine! Vă mulțumesc pentru culoare pe care o dați vieții mele!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea