Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

25 noiembrie 2010


Mai jos am un citat alcătuit din mai multe idei ale unor psihologi ... ce părere aveți? Vi se pare că e adevărat sau fals? Gândiți-vă, și dacă vreți, lăsați comentarii...

"Eul e cel mai mare şarlatan la care ne putem gândi,pe care ni-l putem imagina.Pentru că nu-l vezi. Şi cea mai mare escrocherie e..."Eu sunt tu."Problema e că eul se ascunde în ultimul loc in care ai căuta, în sinea lui.Îşi deghizează gândurile sale în gândurile tale,sentimentele sale în sentimentele tale. Tu crezi că el e tu.Nevoia oamenilor de a-şi proteja eul nu cunoaşte limită.O să mintă, o să înşele, o să fure, o să omoare, o să facă tot ce e necesar pentru a menţine ceea ce noi numim limitele eului.

Oamenii nu au nici cea mai vagă idee că sunt întemniţaţi. Nu ştiu că există un eu.Nu ştiu să facă diferenţa. La început, e dificil pentru minte să accepte că e ceva acolo dincolo de ea, că e ceva de valoare mai mare şi de capacitate mai mare care discerne adevărul, decât ea. În religie, eul se manifestă drept Diavol.Desigur, nimeni nu realizează cât e eul de isteţ pentru că a creat Diavolul,ca să dai vina pe altcineva. Cel mai mare duşman al tău e propria ta percepţie,propria ta ignoranţă, propriul tău eu."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea