Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

24 martie 2011


Rugaciunea ... unui copil
 
Doamne...
Iți mulțumesc că m-ai creat
Așa de minunat.
Doamne...
Iți mulțumesc că mă iubești
Și pentru mine ai murit
Pe crucea grea, Tu ai fost răstignit..
Doamne...
Iți mulțumesc că ești cu mine
Și vrei să fac doar bine
Ca la sfârșit să fiu din nou cu Tine...
Doamne...
Iți mulțumesc că-mi dăruiești
Iubirea ta nemăsurată
Ce mult mă iubești, o...Tată...
Doamne...
Iți mulțumesc că exiști
Și când ochii mei triști
Privesc în jos...
Să-mi amintesc că vine iar Isus Hristos...
Doamne...
Acum aștept să vii din nou
Și să ne iei acas’
Doar un ceas ne-a mai rămas..
Isuse Bun...
Fii cu mine la orice pas
Iar când vei reveni pe nor
Să pot să fiu biruitor
Și fericiți în veșnicii
Cu Tine, Bun Isus vom fii!

                 Bianca

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea