Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

29 martie 2011

Din suflet de copil



Iți mulțumesc că Tu exiști
Și când greșesc mereu mă ierți
Iți mulțumesc că mă iubești
Și fapte bune Tu mă-nveți..

Chiar dacă sunt un păcătos
Eu știu că încă mă iubești
Și chiar de nu vorbesc frumos,
Eu știu că nu mă părăsești.

Mi-ai dat o viață, și îți mulțumesc!
Pe-acest pământ, cât mai trăiesc,
Al Tău verau ca să fiu mereu,
La fel cum mă iubești, să te iubesc și eu.


Ai suferit prea mult din vina mea..da, știu!
Am sufletul așa pustiu...
Dar scapă-mă de tot ce-i rău
Să pot să fiu din nou al Tău!
Eu n-am să uit iubirea Ta,
Și niciodată n-aș mai vrea
Să te rănesc așa de mult
Încât să nu pot să Te-ascult!

Acum, aștept să vi din nou
Și să ne iei cu Tine-acas’
Dar te rugăm să fi cu noi,
Căci mai avem un singur ceas.

Când vom ajunge-n ceruri sus,
Ce fericiți cu toți vom fi
Căci suntem iar lângă Isus,
Și vom fi pentru veșnicii.


                                                                 By Bianca S.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea