Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

25 iunie 2010

Am să mă caut până când o să mă regăsesc...


Privesc ...și nu mă recunosc. Răscolesc, dar în zadar... cine sunt? Unde m-am dus? Oare să aștept până revin? Sau poate că trebuie să caut mai atent...Cine mai știe?!? De un lucru însă sunt sigur - nu mai sunt cine am fost. Când eram mic îmi doream să fiu mare. Acum, când sunt mai mare, ce îmi mai doresc? Dacă aș fi sincer, aș recunoaște că îmi doresc să mi se spună o poveste, să fie bine, să nu știu cum se definește stresul, incultura, ura, mândria , ipocrizia, nemintoșenia, ... , mi-aș dori să fie bine! Da!..să fie bine. Cinevaîmi spunea că dincolo de ce se vede se ascunde un copil, un suflet de copil... oare mai este acolo? sau poate că fiind prea ocupat cu această misiune de a fi mare, am uitat de mine? unde sunt? cine sunt?
Nu mai suntem cum am fost, sunt sigur de aceasta, dar ne vom mai întâlni vreodată cu acele clipe pe care le-am neglijat? cu acele persoane pe
care le-am alungat? cine mai știe?!? Ceea ce știu, este că am să mă caut până când mă voi regăsi. Tu ce vei
face?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea