Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

24 iunie 2010


Am iertat greșeli aproape ce erau de neiertat, am încercat să înlocuiesc persoane de neînlocuit și să uit persoane de neuitat! Am acționat din impuls, am fost dezamăgit de oameni pe care-i credeam incapabili de anumite lucruri, dar și eu am dezamăgit oameni!am ținut pe cineva în brațe pentru a-l proteja. Am râs când nu trebuia...Mi-am făcut prieteni pentru totdeauna. Am iubit și am fost iubit, dar am fost și respins...am fost iubit și nu am știut să iubesc...am țipat și am sărit în sus de bucurie, am trăit pentru dragoste și am făcut promisiuni pentru totdeauna, dar, inima mi s-a frânt de atâtea ori! Am plâns ascultând muzică sau privind fotografii...am telefonat doar pentru a auzi o voce, m-am îndrăgostit doar de un surâs...Aproape am crezut că voi muri de atâta nostalgie și...mi-a fost teamă că voi pierde pe cineva foarte special (pe care în cele din urmă l-am pierdut..) ..Dar am supraviețuit! Și încă trăiesc, și totuși merg înainte! Și tu trebuie să mergi înainte...TRĂIEȘTE!
Ceea ce trebuie într-adevăr să faci , este să lupți cu toată convingerea,...să pierzi cu demnitate, să învingi îndrăznind, pentru că lumea aparține celui ce îndrăznește...și viața înseamnă prea mult ca să fie nesemnificativă! - Charles Chaplin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea