Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

10 februarie 2010

Un milionar din Austria a renuntat la intreaga avere, pentru "a trai fericit"

Un austriac milionar a renuntat la întreaga avere, pentru a-si gasi fericirea. Dupa o viata de lux si bogatie, Karl Rabeder a ajuns la concluzia ca banii il impiedica sa fie fericit. Asa ca renunta la averea de 3 milioane de lire si se muta intr-o cabana mica de lemn, la munte, transmite Telegraph. In varsta de 47 de ani, Rabeder si-a scos la vanzare proprietatea de lux desfasurata pe o suprafata de 3.455 de metri patrati, cu lac, sauna si asezata intr-un peisaj spectaculos la poalele Muntilor Alpi. Suma la care este evaluat domeniul: 1,4 milioane de lire sterline. Tot de vanzare este si ferma de 17 hectare pe care o detine in Provence, evaluata la 613.000 de lire sterline. Austriacul si-a vandut deja colectia de sase planoare, pentru 350.000 de lire, si un autoturism Audi A8, cu 44.000 de lire sterline. Fostul afacerist nu vrea sa mai pastreze nici mobila. "Ideea e sa nu mai raman cu nimic. Cu absolut nimic. Banii sunt contraproductivi - impiedica fericirea", sustine Karl Rabeder. Banii obtinuti din vanzarea proprietatilor vor fi directionati catre actiuni caritabile pe care le-a programat deja in America Centrala si Latina. "Pentru mult timp, am crezut ca mai multa bogatie si lux inseamna automat mai multa fericire. Eu provin dintr-o familie saraca, unde regula era sa muncesti mult pentru a obtine multe lucruri si am aplicat-o multi ani", a explicat austriacul. A respectat regulile pana cand si-a dat seama ca "lucreaza ca un sclav pentru lucruri pe care nu le doream sau de care nu aveam nevoie". Revelatia a avut loc in timpul unei vacante de trei saptamani, petrecuta alaturi de sotie in Hawaii. "A fost cel mai mare soc din viata mea, cand am realizat cat de groaznic, fara suflet si fara emotii este stilul de viata la cinci stele", a explicat el. "In cele trei saptamani, am cheltuit toti banii pe care ii puteam cheltui. Dar in tot acel timp am avut sentimentul ca nu am intalnit nici macar o singura persoana reala - ca suntem doar actori", a continuat fostul afacerist.

2 comentarii:

cos spunea...

imhhh putea sa se mute intr-o cabana modesta la munte si sa duca viata normala si fara sa vanda toata avera(in acelasi timp sa ajute si pe cei nevoiasi)si era fericit,este vorba doar de aleger:))

raluk spunea...

INCREDIBIL!!!!!PENTRU CEI CARE NU AU AVERI,EXPERIENTA ASTA E INCREDIBILA.DE CE????TOCMAI PENTRU CA SOCIETATEA IN CARE TRAIM SI REALITATEA SOCIO-CULTURALA IMPRIMA IN NOI IDEEA CA DACA AI MULTI BANI, ESTI FERICIT....
INCREDIBIL....SI TOTUSI ATAT DE ADEVARAT E CA BANII NU ADUC FERICIREA...SI NICI NU O INTRETIN!

Trimiteți un comentariu

Lista mea