Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

20 iulie 2011

O POVESTE ADEVĂRATĂ

Georges PHILLIPS, un bărbat de o anumită vârstă trăia în VANCOUVER, când se pregâtea de culcare soţia îi spune că a lăsat lumina aprinsă în curte.
Georges când s-a dus s-o stingă a văzut că hoţii îi furau din curte şi din grădină.
Sună repede la Poliţie şi este întrebat dacă hoţii au intrat în casă şi l-au atacat.
''Nu, răspunde el, dar continuă să-mi fure din curte şi din grădină. ''
Operatorul îi răspunde: '' Ne pare rău dar toate maşinile de patrulare sunt pe teren. Încuiati-vă în casă şi vom trimite pe cineva când se întoarce la sediu''
Georges spune : "O.K " şi închide. A stat el puţin vreme de 30 secunde şi sună din nou la Poliţie: Bună seara, tocmai v-am sunat înainte să vă spun de hoţii din curte ... Nu vă mai faceţi griji şi nu mai trimieţi pe nimeni să verifice. Tocmai i-am împuşscat'' şi închide telefonul.
În următoarele 5 minute, 6 maşini de Poliţie, o echipă de trăgători de elită, un elicopter, 2 autospeciale de Pompieri, o Salvare şi Şeful Poliţiei locale erau la faţa locului, reuşind să prindă hoţii în flagrant delict.
Un poliţist îi spune: " Credeam că i-aţi împuşcat ..."
La care Georges răspunde : " Şi eu credeam ca nu aveţi pe nimeni disponibil "...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea