Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

7 ianuarie 2011


Un program pentru inima



Clientul: Am o problemă în sistem. Se blochează și trebuie mereu să
resetez.
Serviciul Tehnic: Puteți instala softul DRAGOSTE?

Clientul: Da, cred că pot. Nu sunt un expert, dar cred că mă pot
descurca. Ce trebuie să fac mai întâi?
Serv.Tehnic: Primul lucru este să deschideți INIMA. Ați găsit-o?

Clientul: Da, numai că acolo ruleaza deja câteva programe chiar acum.

Este bine  să instalez programe când deja altele sunt rulate?

Serv.Tehnic: Ce programe sunt deschise?

Clientul: Să văd... Sunt deschise programele DURERE.EXE, TRISTEȚE.EXE., DISPREȚ.EXE și RESENTIMENT.EXE.

Serv.Tehnic: Nici o problemă. DRAGOSTEA va sterge automat DURERE.EXE din sistemul operațional curent. Va rămâne în memoria dvs. permanentă, dar nu va mai perturba niciodată alte programe. DRAGOSTEA va suprascrie TRISTETE.BAT cu un modul numit BUCURIE.BAT. Dar trebuie să dezinstalați singur DISPREȚ.EXE și RESENTIMENT.COM. Aceste programe nu permit instalarea completă a DRAGOSTEI.
Puteți face asta?

Clientul: Nu stiu cum să le dezinstalez. Au un mesaj de \"eroare\". Mă
puteți ajuta?
Serv.Tehnic: Cu placere. Mergeți în [Start Menu] și căutați
IERTARE.EXE. Faceți acest lucru ori de câte ori apar DISPRET.EXE și RESENTIMENT.EXE, până când vor fi complet dispărute din sistemul dvs.

Clientul: OK. Am terminat! DRAGOSTEA a început să se instaleze automat!
Așa este normal?
Serv.Tehnic: Este perfect! Trebuie să primiți un mesaj care spune că
programul se instalează pentru toată viața în INIMA sistemului dvs. Aveți acest mesaj?

Clientul: Da, îl am. Acum programul este complet instalat?
Serv.Tehnic: Da, numai că aveți acum numai modulul de bază. Trebuie să
vă conectați la alte INIMI ca să puteți face upgrade-uri.

Clientul: Oh! Am deja un mesaj de eroare. Ce trebuie să fac?
Serv.Tehnic: Ce spune acest mesaj?

Clientul: Spune: \"Eroare 412 - Programul nu poate rula pe componentele
interne\". Ce înseamnă asta?
Serv.Tehnic: Nu va îngrijorați, asta este o problemă simplă. Inseamnă
că DRAGOSTEA este setată să ruleze pe o INIMA externă și nu a fost rulată
înca în INIMA dvs. Este unul din cele mai dificile lucruri în programare.
Trebuie să aveți DRAGOSTE interioară pentru propriul sistem înainte de a încerca să vă conectați la DRAGOSTEA altor sisteme.

Clientul: Și ce trebuie să fac?
Serv.Tehnic: Puteți găsi AUTOACCEPTAREA?

Clientul: Da, am găsit-o.
Serv.Tehnic: Excelent, începe să fie foarte bine! Acum inserați
următoarele fișiere și copiați-le în directorul \"INIMA MEA\": IERTARE.DOC,
AUTOACCEPTARE.TXT, BUNATATE.DOC și INCREDERE.TXT. Sistemul dvs. va rescrie toate fișierele. Apoi va trebui să ștergeți SARCASM.EXE și să goliți cutia de gunoi astfel încât să fiți sigur că nu a mai rămas nimic rău și niciodată nu va mai fi rulat.

Clientul: Am reusit! Hei! INIMA mea începe să aibă noi fisiere:
ZAMBET.MPG este pe monitor chiar acum și un mesaj îmi spune că PACEA.EXE, COMPASIUNEA.EXE și MULTUMIREA.EXE se instalează în toată INIMA mea!
Serv.Tehnic: Inseamnă că DRAGOSTEA este instalată și rulează. Ar trebui
să vă descurcați singur de acum. Incă un lucru înainte de a termina ...

Clientul: Vă ascult.
Serv.Tehnic: DRAGOSTEA este un program distribuit gratuit. Fiți sigur
că o daruiți curată la orice sistem cât timp veți fi conectat la serverul
principal -MAREA DRAGOSTE! Veți primi inapoi module cu adevărat valoroase.

Clientul: Așa voi face. Mulțumesc pentru ajutor.
Serv.Tehnic: INIMA să-ți fie binecuvântată cu multă DRAGOSTE!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea