Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

30 ianuarie 2011


Pentru ce trăiesc? Ca să mor? Atunci să mă sinucid? Nu pot, mi-e frică! Să aștept până vine moartea? De asta mă tem și mai mult. Atunci trebuie să trăiesc, dar pentru ce? Și nu pot să scap din acest cerc vicios. - Lev Tolstoi- O confesiune

Nimeni nu este întrebat când şi unde vrea să se nască, dar fiecare ştie la un moment dat ce vrea să fie în viaţă sau ce şi-ar dori. Pentru că “apărem” astfel pe lume, de asta privim viaţa ca pe un dar, deşi sensul acestui dar ne scapă adesea. Sensul vieţii se defineste prin experienţă şi cunoaştere, şi anume raportări la lumea exterioară, dar adesea omul îşi conturează viziunea asupra vieţii prin raportarea sa la propria persoană şi la divin. 
Oare am stat vreodată să analizăm serios de ce suntem pe acest pământ? de ce trăim? Să fim doar simpli trecători printr-o viață plină de lupte, ambiții și din când în când realizări? Eu sunt sigur că nu acesta este sensul vieții! 
Omul îşi fixează mai multe ţinte sau scopuri în viaţă, iar linia ce uneşte aceste puncte se poate considera sensul vieţii pentru acea persoană în parte. Sensul ni-l definim prin propriile aspiraţii şi ambiţii, dar fiindcă suntem dependenţi de autodepăşire, odată ajuns scopul final, lumea noastră se rastoarnă şi suntem din nou în căutarea unor alte căi. 
Ce faci atunci când nu găsești rostul? Mi- a plăcu t o idee pe care am auzit-o de curând...când nu cunoști sensul sau rostul vieții tale...nu trebuie să te mai uiți la tine, uite-te la Creator și întreabă-L ... întreabă-L de ce exiști. Sunt sigur că atunci vei cunoaște cu adevărat sensul vieții tale! Am fost creați de El și sunt 100% sigur că nu acesta a fost planul lui pentru oameni. Cunoscându-L, vorbind cu El, viața noastră va avea un alt sens. Lev Tolstoi, cel cu al cărui citat am început, într-o zi în care fugea de tortura mentală , plimbându-se prin pădure  a descoperit Creatorul, și timp de 2 ore a stat și a vorbit cu Dumnezeu...de atunci viata lui a fost alta...din ziua aceea, viața lui a avut un alt sens, unul pe care el îl stia foarte bine. de atunci el a inspirat generații de oameni prin exemplul său! 
Și viata ta poate să inspire pe alții...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea