Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

22 octombrie 2010

Încotro ???



Trec zilele rând pe rând. Nu știu cum trece săptămâna...dar parcă totul a început să alerge! Încotro? spre unde graba aceasta nebună? Spre ce se îndreaptă timpul atât de grăbit? Parcă ieri înmugureau crenguțele și renăștea natura...parcă ieri era primăvară...iar astăzi...natura parcă obosită începe să amuțească. Rând pe rând copacii sunt îți leapădă veșmântul. Acele frunze ce parcă ieri ne ofereau speranță..acum răpuse se prăbușesc la pământ una lângă alta. Va veni o iarna cu potopul ei de fulgi de zăpadă ce dansează ca un roi de fluturi... va veni frigul ce aduce odată cu el liniștea sinistră...va veni un sfârșit de an. Și astfel trec anii unul câte unul și noi ne urăm la mulți ani! Ne bucurăm de trecerea anilor...dar până când? Eram atât de fericit când venea data zilei mele de naștere...acum, mă cam îngrijorează că parcă sosește prea repede...timpul se scurge prea repede. Durerea mea nu este trecerea timpului...ci mă întreb, ce rămâne în urma lui, dar în urma mea? Încotro se duce timpul? Încotro mă îndrept eu? Dar tu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea