Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

9 octombrie 2010

Cine este cel mai bun prieten al tău?


Deseori întâlnim oameni care doresc din toată inima lor să fie în prejma unora cu influență, putere, bani....și lista poate continua. De multe ori oameni fac sacrificii, renunță la unele principii doar pentru a avea prieten pe cineva important din punctul lor de vedere sau al altora. De curând am auzit o melodie care începe cu versurile următoare: The Alfa and Omega, The beginning and the end, The God of all creation, And my personal friend ....(Alfa şi Omega, începutul şi sfârşitul, Dumnezeul întregii creaţii, și prietenul meu personal...) Oare am realizat noi oamenii ce mare privilegiu avem de a putea avea în calitate de cel mai bun prieten pe Dumnezeu?! Câți ne mai dorim acest lucru astăzi într-un mod real? Nu cumva mai repede căutăm să fim prieteni cu oamenii decât cu Dumnezeu? Vrem pe cineva cu putere...de ce nu mergem la Dumnezeu? vrem pe cineva să ne asculte...de ce fugim la oameni? Sunt doar câteva din gândurile și întrebările ce s-au născut în mintea mea...Cred că fiecare ar trebui să profită și să ne facem din Dumnezeu cel mai bun prieten al nostru.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea