Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

22 septembrie 2010

Trăieşte fiecare zi ca şi cum ar fi ultima


Nu știu cum sunt alții...dar eu, am foarte multe așteptări, îmi doresc anumite lucruri...și pentru că așa ne este firea, luptăm mult pentru ceea ce ne dorim. Pe lângă aceasta așteptăm cu nerăbdare să vină clipa în care se realizează măcar una din multele dorințe. Am ajuns să cred că ne măsurăm timpul în realizări. Ce vreau să spun... cam așa arată timpul pentru noi uneori: - mai este puțin până îmi iau ceva..apoi trece o vreme până mi se oferă..., iar apoi, după ce am strâns suma aceasta, îmi voi cumpăra cel mai bun... lucru. Repet...poate nu toți sunt așa. Dar dacă mai sunt persoane care gândesc în acest fel...nu știu cât este de bine. Mă gândesc la cât de mult ne irosim din bucuriile pe care le-am putea avea pe lângă tot ce ne dorim. Oare cum percepe viața un bolnav căruia i se spune că mai are de trăit o perioadă scurtă...și cum percepem noi viața. Cred că este o mare diferență. Dacă ar trebui să trăiești fiecare zi ca și cum ar fi ultima...cum ar fi? Îmi e teamă că irosim momente ce ar putea deveni prețioase pentru noi și pentru cei de lângă noi.
Te invit să trăiești din plin, să te bucuri de culori, de soare, de prieteni, de tot ce ai...nu lăsa grijile sau planurile să îți fure momentele ce pot deveni prețioase.

1 comentarii:

Ela spunea...

Ai dreptate! Ce bine ar fi sa avem mereu in minte ideea asta, de multumire cu ceea ce avem!

Trimiteți un comentariu

Lista mea