Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

29 martie 2010

Oameni și suflet


În continua călătorie a vieții întâlnim oameni și oameni. Fiecare are povestea lui. Unul cu o poveste de viață mai tristă decât a celuilalt sau cu mai multă culoare decât la ceilalți. Dacă am cunoaște sufletele lor, poate că am reuși să îi înțelegem și noi mai bine.

Fiecare se ascunde după o imagine bine meșteșugită și updatată zi de zi, dar când sunt departe de ochii iscoditori ai celor din jur...aruncă masca și oftează. Poate că a trecut încă o zi în public în care au fost singuri și neînțeleși din nou...Și urmează alte zile în care se ascund ca după niște uși imnese.

Poate că uneori i-am catalogat ca fiind fericiți...fără probleme sau tari, dar numai ei pot spune cât de false sunt etichetele pe care noi le-am pus. Unii mai caută încă sprijin și înțelegere, dar alții s-au închis în ei de mult...

Am găsit un paragraf ce descrie foarte bine strigătul sufletului sincer din spatele măștilor: "Să iubești fără a-ți striga lumii iubirea… Să simți dar să nu o poți arăta... Să spui ” te iubesc ” dar să nu fie nimeni să te audă. Să-ți fie dor și nimeni să nu-ți aline dorul. Să râzi, să plângi, să simți fericire sau disperare – și toate astea să se-ntâmple doar în tine, ascunzându-te de ochii lumii... Alergările tale sufletești să-și găsească teren pe-o pistă de nimeni știută... Să iubești în tăcere, să iubești ascunzându-te de iubirea ta… cât de puternic trebuie să fie un om pentru a putea trăi o astfel de iubire…"

Poate că ei au greșit...poate că noi...cert este că ei,... eu,... tu .... putem să fim singur în lumea aceasta. Avem nevoie de cineva care sa ne susțină.

Sunt oameni căora li s-a luat tot! Au fost jefuiți chiar de cei dragi...de prieteni..poate că de tine și de mine...Nu crezi că ar trebui să fim puțin mai atenți?

Cel mai mult doare că adesea doar cei ce nu merită suferă mai mult....și chiar de sunt doar ei cei chinuiți...ei spun: - " Dacă dorești aceasta, fie mi-oi intrerupe cântecul. Dacă îți face inima să bată mi-oi ascunde ochii de fața ta.Dacă deodată-n umblet te împiedic ...păși-voi mai alături, pe-altă cale. Dacă te stânjenesc la împletirea florilor ...voi da ocol grădinii tale. Dacă-ți fac apă jucăușă și sălbatică n-o să-mi mai apropii barca de malul tau. "Rabindranath Tagore












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea