Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

18 ianuarie 2010

Învățătură....


După o masă copiosa, unui leu i-a rămas prins în gât un os. A devenit atât de bolnav încât nu a mai putut vâna. Astfel, i-a cerut ajutorul unei ciocănitoare, promiţându-i că nu o va răni. Ciocănitoarea se strecură în gâtul acestuia şi îi scoase osul care îl deranja. Leul s-a recuperat şi a început din nou să vâneze. Văzându-l într-o zi, că tocmai devorase un bivol, ciocănitoarea i-a spus: Pentru că te-am ajutat cândva, te rog să fii şi tu acum bun cu mine şi să îmi dai şi mie puţină carne din bivolul tău.” Leul i-a răspuns: Ai intrat în gură mea şi totuşi încă trăieşti pentru a spune această povestire. Cred că ţi-am făcut destul bine.”
Ia aminte la păţania ciocănitoarei şi învăţa cine sunt adevăraţii tăi prieteni. Nu te aştepta că toţi oamenii cărora le întinzi o mână de ajutor te vor răsplăti la fel.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lista mea