Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

27 decembrie 2009

Singurătate


"Singuratatea este mai dureroasă când ești tânăr, dar devine plăcută atunci când devii mai matur". Albert Einstein






"Există multă suferință în lume – fizică, materială, mentală . Suferința unora poate fi rezultatul lăcomiei altora . Suferința materială și cea fizică este cea cauzată de foamete, lipsa unei locuințe sau cea provocată de tot felul de boli. Cea mai mare suferință a omului este cauzată de singurătate, de lipsa iubirii ".
Maica Teresa

"Voi care vă întoarceţi acasăşi după ce-aţi închis uşaspuneţi “bună seara”voi nu ştiti ce-nseamnăsă intri pe o uşa tăcând."
Octavian Paler


"Numai oamenii singuratici, cunosc adevăratele valori ale prieteniei. Pentru ceilalți există familiile; pentru un singuratic sau un exilat prietenii reprezintă totul".
Willa Cather
Putem să găsim nenumărate citate despre singurătate. Dar cred că mulți simt în viața lor singurătate. De multe ori omul face lucruri la care nu se gândea doar pentru a nu rămâne singur. Vorbesc aici de anturaj...de tinerii care își calcă în picoare principiile și tot ce au de la părinți doar pentru a rămâne în "gașcă " .
E dureros cum toți trăim în societate și atât de mulți sunt singuri între oameni. Fiecare a ajuns atât de egoist încât nu mai se uită la cel de lâmgă și nimănui nu-i mia pasă de problemele celuilalt. Atât de nepăsători. Îmi amintesc de ziua în care bunica mea trecând prin piață a paralizat și a stat minute bune acolo căzută între oameni fără ca măcar unul să o ajute. Oare am uitat că a fi om mai înseamnă și a ne păsa?Sentimentele din noi au fost atât de "modificate" încât am trecut la un nivel de inumanitate?
Indiferența, nepăsarea....dor cel mai mult!
Tu cum ești? Ești singur? ori faci orice să faci parte din grup? dar de cei din jur îți pasă? Hai să fim sinceri....Când a fost ultima oară când ti-a păsat de cineva? Când a fost ultima oară când ai dat o mână de ajutor?
Oare nu e mai comod să îmi văd de drumul meu? De ce să îmi pese? Cine e cel care are nevoie de mine? Știe el sau ea ce mă doare?
Fără să știm, încetul cu încetul ne afundăm în nepăsare, iar pasul următor poate fi singurătatea...Refugiul în lumea noastră, în lumea virtuală, ne depărtează de oameni. Uitați-vă în jur și vedeți câți oameni merg pe drumul lor, cu căștile în urechi, rupți parcă de realitate. Cel mai important e el. Ceilalti nu există decât dacă am nevoie...Acesta este adevărul...puțini sunt cei care mai au inimă și se opresc pentru a se îngriji de cei în nevoie...de cei singuri.
Tu cum ești? Dumnezeu ne-a poruncit să ne iubim unii pe alții....mai iubește cineva pe cel de langă el?Poate doar dacă primește de acolo ceva...nu e dureros? Este!
Cei din casa ta, cei de lângă tine...cum se simt? se simt iubiți?se simt ascultați? Sau a intrat singurătatea și în sânul famileie? Lumea merge spre prăpastie...tu unde te îndrepți?
Ce faci pentru cei singuri? Ce faci pentru tine?Gândește-te puțin...meditează cu mine...și hai să facem și ceva mai bun!

1 comentarii:

Princess Diary spunea...

Da, intradevar!
Hai sa facem o lume mai buna!

Trimiteți un comentariu

Lista mea